logo

做個醒目僱主 職業介紹所選擇全攻略

眼多眼亂點算好?

陽光女傭中心知道市面上幫手請姐姐既職業介紹所琳瑯滿目,種類又繁多。好多準僱主第一次請菲傭印傭都會遇上好多問題,最常見不外於:

 

  1. 請職業介紹所應該注意咩細節?

  2. 點樣係網上查關於職業介紹所既資料最完整?

  3. 點先知職業介紹所有無收多左我錢?

  4. 菲傭同印傭有咩分別

 

 

 

作為僱主或者即將請女傭既準僱主,今日教大家點樣選擇職業介紹所。

 

陽光小貼士

應該

  1. 確保職業介紹所持有效的,由香港勞工處發出的職業介紹所牌照。以下網址可查閱持牌職業介紹名單 https://www.eaa.labour.gov.hk/tc/disclaimer-search.html

  2. 確保明白「標準僱傭合約」和職業介紹所的「服務合約」內容後才簽署。

  3. 確定支付款項後即時取回收據。

  4. 如果第一次請女傭,不訪多問問其他有請開外傭既朋友或者親戚既意見,以了解服務水平和信譽。

  5. 付款前一定要了解清楚服務細節及內容,特別是服務內容、分項收費、退款安排或更換外傭安排。

 

不應該

  1. 為了趕時間而要求職業介紹所員工盡快處理流程,省略任何重要內容,例如服務協議裡的重要資訊。

  2. 選擇價格便宜但公司透明度不足的職業介紹所。

我地眼見有部分客人都因為當初唔熟悉職業介紹所而行左好多彎路,最後輾轉反側搵到我地先請到姐姐。新聞同傳媒上亦都有唔少報導關於無牌職業介紹所點樣欺騙僱主。

 

其實大家唔洗咁頭痛,陽光女傭中心由專業團隊管理,有多年行業經驗同服務過超過200,000家庭。 搵女傭中心?搵陽光女傭中心就岩喇!

 

資料來源:政府勞工處 及 外傭、僱主和職業介紹所—「應」及「不應」

外傭、僱主和職業介紹所—「應」及「不應」 : https://www.fdh.labour.gov.hk/res/pdf/Dos_and_Donts_Leaflet_Chi.pdf?fbclid=IwAR0VceHYvQL-taXWPk-JXi7Dz7XvgSLLNkOlIYeyjozPn6fr2Rwxk182vj0




菲律賓駐港領事館外傭牌照: POLOHK-1120-125
印尼駐港領事館外傭牌照: 98917.018.I.2024
本網頁所提供資料僅作參考用途,若因錯漏而引致任何不便或損失,陽光女傭中心概不負責。
© 2024 陽光網(亞洲)科技有限公司 版權所有
即時咨詢
首頁
搜尋女傭
外傭培訓
我的